Op deze pagina staan de meest voorkomende gestelde vragen.

Wat heb ik nodig voor een account op jullie website?

Een werkend en persoonlijk e-mailadres dat u kunt lezen en gebruiken.
Een webbrowser die HTML5 en Javascript ondersteunt. (Alle bekende en moderne webbrowsers voldoen hier al aan)

Kan ik ook met mijn smartphone of tablet jullie website gebruiken?

Helaas nog niet, hier wordt hard aan gewerkt.

Waarom moet ik mezelf registreren en mijn gegevens invoeren?

Dit is nodig, omdat u bij ons cursussen kunt volgen waarmee u accreditatiepunten kunt behalen.
Wij gebruiken de door u ingevoerde gegevens zodat wij de accreditatiepunten juist in het register kunnen laten bijschrijven.

Uw gegevens worden altijd vertrouwelijk gebruikt, en niet aan andere (derde) partijen doorgegeven.
Het proces van bijschrijven van de accreditatiepunten vormt hierop de enige uitzondering.

 

Registreren op de website

U kunt zich op de site registreren met een functionerend e-mailadres.
Zorg er voor dat dit e-mailadres persoonlijk en niet eerder is gebruikt op deze website, bijvoorbeeld door een collega.
Het account dat voor u wordt aangemaakt is namelijk een persoonlijk account, dat u zelf kunt wijzigen.
Werkgevers kunnen geen ‘werkgevers’-account aanmaken voor meerdere werknemers, dit is in strijd met de opzet van het systeem. Alle accounts zijn strikt persoonlijk.

Bij voltooide inschrijving ontvangt u een e-mail van ons waarin een link aanwezig is.

Nadat u op de link heeft geklikt, wordt een webbrowser geopend die u direct doorstuurt naar profundum-educatie.nl.
LET OP: deze link werk éénmalig.
Vanaf dit moment is u account geactiveerd en bent u direct aangemeld op de website, was u bezig met afrekenen dan wordt u doorgestuurd naar de afrekenpagina.
Anders komt u op de “mijn account” pagina terecht, zodat u gelijk uw gegevens kunt bijwerken.
Als dit gelukt is ontvangt u een tweede e-mailbericht met daarin uw wachtwoord. U kunt dit altijd wijzigen als u naar mijn account gaat en op “gegevens bewerken” klikt.

Zorg ervoor dat u het tweede e-mailbericht bewaart, hierin staan uw gebruikers naam en het ‘eerste’ wachtwoord waarmee u uzelf kunt aanmelden.
Vanaf dit moment is uw account gekoppeld aan het e-mailadres waarmee u zich heeft geregistreerd, elk ander e-mailadres zal niet werken.
Het door u gebruikte e-mailadres kunt u niet wijzigen.

Vraag:

Ik kan mezelf niet registreren.
Er is al een account geregistreerd met dit e-mailadres. Log alstublieft in.

Antwoord:

Dit e-mailadres is al geregistreerd en gebruikt voor een account.
Gebruik een persoonlijk en uniek e-mailadres om u te registreren, elk account heeft een uniek e-mailadres nodig.

 

Vraag:

Ik kan mezelf niet registreren.
De Captcha is niet geverifieerd, bevestig s.v.p. dat u geen robot bent.

Antwoord:

U heeft niet bevestigd dat u geen geautomatiseerd programma bent (wordt vaak door hackers gebruikt).
Voer nogmaals twee keer uw e-mailadres in en klik op ‘ik ben geen robot’.

Als er te vaak een ‘mislukte’ poging is gedaan, wordt er van u gevraagd een eenvoudig raadsel op te lossen.
Dit kan inhouden dat u een aantal afbeelding selecteert overeenkomstig met de vraag, of een tekst of getal invoert.
Overigens is dit een actie van de zoekmachine die u gebruikt. Hierop hebben wij geen invloed.

 

Vraag:

Ik ontvang geen e-mail nadat ik mezelf heb geregistreerd.

Antwoord:

Een bevestigingslink wordt verzonden naar het e-mailadres dat u heeft ingevoerd.
Heeft u het juiste e-mailadres ingevoerd?
Controleer ook eventueel uw ongewenste berichten map (spam-box).

 

Vraag:

Ik heb in het e-mailbericht op de link geklikt, en ik kom alleen op de voorpagina terecht van de website.

Antwoord:

De link om te activeren is al een keer gebruikt of verlopen, deze link werkt maar éénmalig, en verloopt na 30 dagen.
U heeft een tweede e-mailbericht ontvangen op het door u ingevoerde e-mailadres, gebruik de gegevens die hierin staan om u aan te melden.
U kunt hier ook een nieuw wachtwoord aanvragen: https://profundum-educatie.nl/my-account/wachtwoord-herstel

 

Aanmelden op de website

Vraag:

Ik kan mezelf niet aanmelden.
Ongeldige gebruikersnaam. Wachtwoord vergeten?

Antwoord:

Heeft u al een geregistreerd account?
Zo ja, dan gebruikt u uw e-mailadres dat u ook heeft gebruikt tijdens het registreren met het bijbehorende wachtwoord.
U vindt deze gegevens in het e-mailbericht dat u heeft ontvangen nadat u op de bevestigingslink heeft geklikt.
Klik om uzelf te registreren hier.

 

Vraag:

Ik kan ben mijn wachtwoord vergeten

Antwoord:

Stel een nieuw wachtwoord in via Wachtwoord vergeten?

 

Vraag:

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, en na het invullen van mij e-mailadres ontvang ik geen mail.

Antwoord:

Na het invullen van het e-mailadres wordt gecontroleerd of het e-mailadres is gekoppeld aan een account.
Is het gekoppeld dan wordt er naar het ingevoerde e-mailadres een link verstuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Vergeet vooral niet te bevestiging dat u geen robot bent voordat u op “reset wachtwoord” klikt.

Als het ingevoerde e-mailadres NIET voorkomt in het systeem en u bevestigt ook niet dat u geen robot bent dan wordt een melding hierover getoond.

 

Ik wil mijn gegevens bijwerken, waar doe ik dat?

U kunt uw gegevens bijwerken via “mijn account“. Klik daarna op “gegevens bewerken”

Alle velden met een * sterretje zijn verplicht!

Vergeet niet uw BIG- en uw KNGF-registratienummer (alleen voor fysiotherapeuten geregistreerd in Nederland) in te vullen, dit is belangrijk.

Tijdens het invullen van uw BIG registratienummer wordt er namelijk automatisch in het BIG-register een controle online uitgevoerd.
Een BIG registratienummer bestaat altijd uit 11 cijfers. Bij een juist nummer worden uw voorletter(s), achternaam en geslacht ingevuld.

Als u al u gegevens heeft ingevuld, klik dan op “wijzigingen opslaan” onderaan de pagina.
Nadat u dit heeft gedaan zal het formulier worden gecontroleerd op velden die niet juist zijn.

Bij onjuistheden, wordt per veld aangegeven wat er onjuist is of er staat een voorbeeld onder.

Het is aan uzelf om deze gegevens bij te werken.

Als ik wil afrekenen wordt ik doorgestuurd naar “mijn account”

Dit komt omdat u uzelf nog niet heeft aangemeld op de website.
Nadat u zich heeft aangemeld, kunt u wel afrekenen.

Als ik wil afrekenen, zie ik dat mijn gegevens nog niet volledig zijn

U heeft dan nog niet alle gegevens ingevuld.
Dit kun u doen door op de knop “gegevens bewerken” te klikken op de afrekenpagina.